Skip to main content
antwoord

Ik kan mijn eSIM niet activeren, kan ik de validatiecode ontvangen?

  • May 23, 2025
  • 2 reacties
  • 22 Bekeken

Hallo, mijn iPhone is gestolen, dus ik kan de verificatiecode niet ontvangen om de esim op de nieuwe telefoon te activeren. Kunt u mij deze per e-mail sturen?

Moderator: Titel is aangepast voor duidelijkheid en betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@Elliot1983,

Bedankt voor je bericht. Ik help je graag verder!

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik stuur je de validatiecode dan graag per e-mail.

Bedankt voor je hulp ​@JanD!

Groetjes,
Roeqajja

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • May 24, 2025

Beste ​@Elliot1983 neem hiervoor vandaag contact op via de WhatsApp, tot 17u00 bereikbaar, zie onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Succes


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • May 26, 2025

Hi ​@Elliot1983,

Bedankt voor je bericht. Ik help je graag verder!

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik stuur je de validatiecode dan graag per e-mail.

Bedankt voor je hulp ​@JanD!

Groetjes,
Roeqajja