Skip to main content
Hallo, ik ben ingelogd en wil een vervangende simkaart aanvragen via menu instellingen/simkaart. Ik heb echter geen optie om dan een vervangende simkaart te bestellen (enkel actieve huidige sim, blokkeren en nummerbehoud)?
Hoi Frank,



Welkom op het Simyo Forum. Heb je wel eens een simkaart besteld maar achteraf nooit gebruikt en dus ook niet geactiveerd? Dat kan namelijk een reden zijn. Als dit de reden mocht zijn dan kun je die nog activeren en gebruiken, als je die nog hebt uiteraard.



Anders even afwachten wat een moderator in het systeem ziet staan.
Hoi Frank,



Welkom op het Simyo Forum. Heb je wel eens een simkaart besteld maar achteraf nooit gebruikt en dus ook niet geactiveerd? Dat kan namelijk een reden zijn. Als dit de reden mocht zijn dan kun je die nog activeren en gebruiken, als je die nog hebt uiteraard.



Anders even afwachten wat een moderator in het systeem ziet staan.




Hoi Frank1234,



Welkom op het Simyo Forum.



Dat is niet handig! Als je een nieuwe simkaart nodig hebt, moet je deze natuurlijk gewoon kunnen bestellen.



De reden die Raytje opgeeft klopt helemaal. Als jij een vervangende simkaart niet activeert, kun je geen nieuwe bestellen. Zo voorkomen we dat jij meerdere bestelling kunt doen terwijl dit niet de bedoeling is. In jouw geval, is deze optie niet zo handig ;)



Ik zie dat het op 2 november toch gelukt is om een nieuwe simkaart te bestellen. Op 3 november is deze bij ons de deur uit gegaan. Binnen 3 werkdagen na het bestellen zal hij bij jou op de mat vallen. Houd je ons op de hoogte hiervan?



@Raytje, bedankt voor het meedenken en uitleggen :)



Groetjes,

Angela

Reageer