Skip to main content
Hallo! Ik heb kort geleden een iphone 5 aangeschaft en heb hierbij een nano-simkaart nodig. Als ik een vervangende simkaart wil aanvragen staat de optie er niet meer tussen. Ongeveer een jaar geleden ben ik van een gewone simkaart naar een mirco simkaart gegaan en heb toen ook een nieuwe aangevraagd. Is het toch nog mogelijk dat ik een nano simkaart kan aanvragen?
Je hebt zojuist de aanvraag gedaan, komt dus goed. ff geduldig w8888 is ut 😃 beste.

Een moderator zal via dit topic reageren en er zorg voor dragen dat je een vervangende 3 in 1 sim ontvangt nadat alles is verwerkt.

Dat is 1 van de wonderbaarlijke gave diensten die hij of zij levert. 🆒



Goe hè?



Prettige avond nog,

Friesian
Hoi Lisatjuh, welkom op het Simyo forum :)



Ik begrijp dat je de optie er niet meer tussen ziet staan. Heb je gekeken op je Mijn Simyo pagina onder het tabblad Instellingen > Simkaart > Vervangende simkaart aanvragen en activeren.

Wanneer je een simkaart besteld, dan krijg je standaard een 3-in-1 simkaart van ons 🙂 Op Mijn Simyo hoor je het volgende te zien:





Simkaart blokkeren en deblokkeren

Telefoon kwijt of gestolen? Blokkeer dan hier meteen je simkaart en voorkom dat anderen je telefoon gebruiken. Je kunt de blokkering later zelf weer opheffen.

• Blokkeer je simkaart



Vervangende simkaart aanvragen en activeren

Bestel hier een vervangende simkaart met je eigen nummer. Na ontvangst kun je de vervangende kaart hier ook activeren.

• Vraag een vervangende simkaart aan




Nummerbehoud aanvragen

Wil je een telefoonnummer van een andere provider overzetten naar je Simyo-simkaart? Dan kun je hier nummerbehoud aanvragen.

• Vraag nummerbehoud aan






Geef je door of je de optie daar ziet? 😳 En als je hem gebruikt, komt er bij het klikken dan een bepaalde melding?



@Friesian; dankjewel voor je hulp 😃

Reageer