Ik wil een vervangende nano simkaart ontvangen. Dit lukt niet omdat ik in het verleden al een vervangende micro simkaart heb besteld. Hoe kom ik thans aan een vervangende nano simkaart. ik wil mijn nummer wel graag behouden
Bladzijde 1 / 1
Hoi janssen, wat leuk dat je je vraag op het Simyo forum stelt. Welkom :)
Dat je al eerder een vervangende simkaart hebt bestelt maakt niets voor het geval je er weer 1 nodig hebt. Enkel bij abonnementen, waar een simkaart geactiveerd moet worden, zal dat eerst moeten gebeuren voor je er weer 1 kunt bestellen.
Er is dus niets wat het tegenhoud om een nanosim te bestellen via Mijn Simyo.
Krijg je een foutmelding of iets dergelijks?
Dat je al eerder een vervangende simkaart hebt bestelt maakt niets voor het geval je er weer 1 nodig hebt. Enkel bij abonnementen, waar een simkaart geactiveerd moet worden, zal dat eerst moeten gebeuren voor je er weer 1 kunt bestellen.
Er is dus niets wat het tegenhoud om een nanosim te bestellen via Mijn Simyo.
Krijg je een foutmelding of iets dergelijks?
als ik op simyo een vervangende simkaart selecteer, krijg ik de melding: reeds eerder een vervangende simkaart besteld en verder kom ik niet.
thans nogmaals geprobeerd en het is nu gelukt om een vervangende nano simkaart te stellen.
Helemaal goed janssen 🙂.
Ik zie het ook in het systeem staan. De simkaart is dus onderweg.
Groetjes,
Alex
Ik zie het ook in het systeem staan. De simkaart is dus onderweg.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.