.

Beantwoord

Ik kan geen validatiecode per sms ontvangen of een betaling doen via iDeal. Hoe kan ik mijn validatiecode ontvangen?

  • 31 October 2023
  • 5 reacties
  • 35 Bekeken

Ik wil mijn esim overzetten naar een andere telefoon, de oude is er niet meer 

 

er wordt een SMS gestuurd naar de oude telefoon maar die kan ik niet meer ontvangen

wat nu? Ik heb ook niet de mogelijkheid om met iDeal the betalen

icon

Beste antwoord door Seren 1 November 2023, 15:04

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Nantje,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je de validatiecode niet kunt ontvangen. Je mag mij een privé bericht sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens. Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt. 

Groetjes,
Seren

Badge

Ik heb hetzelfde; komende van een KPN simkaart, nu een eSIM van Simyo. Nummer is sinds vrijdag overgezet echter heb ik nog geen werkende eSIM. 

In Mijn Simyo app kan ik inloggen met mijn nummer. De eSIM lijkt geactiveerd en er staat dat ie kan worden gebruikt. Echter… hoe dan??

 

Wanneer ik naar de Samsung SIM instellingen kijk zie ik het volgende. Er lijkt geen actieve eSIM. 

Wanneer ik een eSIM wil toevoegen heb ik de volgende keuzes:

Wanneer ik “Zoeken naar eSIM's” aantik krijg ik de melding dat er eSIM's worden gevonden. 

Wat moet ik doen om een werkende telefoon te hebben?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @hans b te a,

Bedankt voor je bericht. Ik wil dit graag verder voor je uitzoeken. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even voor je verder.

 

Groetjes,
Seren

Badge

Dag Seren, dank je. Een collega van je heeft mij via WhatsApp kunnen helpen door mij van een activatiecode te voorzien. Door deze in de Simyo app te hebben ingevoerd, lukte de download van de eSIM en werd mijn Samsung A54 juist ingesteld.

 

PS. De download van eSIM verliep wat onduidelijk. Ik heb minuten gewacht en uiteindelijk de app handmatig gesloten. Er zat geen voortgang in. Na opnieuw starten vd app, ontving ik opeens sms en meldingen van voicemails die ik gemist had. Het werkt dus laat ik het verder maar met rust. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @hans b te a,

Fijn om te horen dat het uiteindelijk is opgelost. Zou je misschien kunnen toelichten wat je precies onduidelijk vond? Wellicht kan ik dit dan doorzetten als feedback om ons proces te verbeteren 😊.

Groetjes,
Seren

Reageer