.

Vraag

Ik kan geen sms/bel ontvangen voor activeren esim, wat nu?

  • 19 August 2022
  • 5 reacties
  • 150 Bekeken

Helaas is mijn telefoon recent kapot gegaan en ik wil nu mijn esim activeren op mijn tijdelijke nieuwe telefoon. Helaas is dit niet mogelijk omdat je nieuwe esim alleen geactiveerd kan worden met de code van de sms die je gestuurd krijgt, die ik dus helaas niet kan ontvangen.. Hoe kan ik nu mijn esim activeren? Handmatig instellen met SM-DP+ adres lijkt ook niet mogelijk. Hoe kan ik nu en straks bij mijn nieuwe telefoon mijn esim gebruiken?? 


5 reacties

Inmiddels via whatsapp klantenservice verificatie code kunnen krijgen, probleem opgelost dus! Kan topic niet verwijderen lijkt het

Reputatie 7

@Anmonnie Bedankt voor je terugkoppeling. Dit wordt erg gewaardeerd. 

Topics kunnen wij als klanten niet verwijderen, maar worden ook niet door Simyo verwijderd. Dit, omdat, als iemand de zoekfunctie gebruikt, zo de oplossing voor zijn/haar probleem kan worden gevonden.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Anmonnie,

Bedankt voor je bericht! Wat fijn dat jouw vraag door onze klantenservice is opgepakt 😊! Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.

Bedankt voor je reactie @RicoK

Groetjes,
Amy

Hi. Zelfde vraag hier. Nieuwe telefoon in gebruik, oude al gewist. Graag ook de nodige codes via pm of mail. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Emm60,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je de eSIM niet op je toestel krijgt geïnstalleerd! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik de code graag per e-mail naar je op! 

Groetjes,
Amy

Reageer