.

Beantwoord

Ik kan de validatiecode eSIM niet ontvangen. Wat moet ik doen?

  • 14 June 2022
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

Ik heb een nieuw toestel. Ik heb contact gehad met iemand van Simyo, die vertelde dat ik eerst de eSim van mijn oude toestel moest verwijderen, vervolgens via de app op mijn nieuwe toestel de eSim moest activeren. nu krijg ik een verificatiecode via de sms, maar die kan ik niet ontvangen omdat mijn eSim van mijn oude toestel verwijderd is. 

icon

Beste antwoord door Ray 15 June 2022, 06:39

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hoi @Desireevz 

Een moderator kan jouw hierbij helpen. Die gaat je vragen om een privé bericht te sturen. 

Waarom je is verteld dat je de oude ESIM eerst moet verwijderen is mij eerlijk gezegd een raadsel. Door deze actie kun je namelijk die code niet via sms ontvangen en ben je misschien wel voor (langere tijd) onbereikbaar. 

Een moderator zal je hoogstwaarschijnlijk vandaag benaderen via dit topic. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Desireevz,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je de validatiecode niet meer kunt ontvangen doordat je verkeerd bent geïnformeerd. Mijn excuses voor dit ongemak, ik zal dit intern uitzoeken en de werknemer in kwestie informeren. Om je eSIM zo snel mogelijk weer actief te krijgen wil ik je vragen om mij een privé bericht te sturen met jouw persoonlijke gegevens. Dan stuur ik je de validatiecode per mail toe. 

Bedankt @Ray voor je antwoord en je hebt ook zeker gelijk. 

Groetjes,
Seren

Reageer