Hallo,
Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen met hetzelfde nummer omdat ik mijn oude sim kaart kwijt ben geraakt. Nu heb ik 3 keer de verkeerde pincode ingevuld en vraagt hij om een puk code. De puk code die ik bij Instellingen van mijnsimyo zie staan is niet de juiste. Kunnen jullie mij de juiste pukcode geven van mijn nieuwe simkaart. De brief die bij deze simkaart zat heb ik niet meer in mijn bezit.
Gr. Minke
Bladzijde 1 / 1
Hoi Minke28, welkom op het Simyo forum 🙂.
Wat jammer dat je geen pin of pukcode kan vinden van je vervangende simkaart! Deze krijg je pas als je de simkaart activeert via Mijn Simyo. Dit heb je gelukkig een uur na het plaatsen van dit topic ontdekt en de simkaart geactiveerd! Werkt de simkaart nu naar wens?
Groetjes, Tiury
Wat jammer dat je geen pin of pukcode kan vinden van je vervangende simkaart! Deze krijg je pas als je de simkaart activeert via Mijn Simyo. Dit heb je gelukkig een uur na het plaatsen van dit topic ontdekt en de simkaart geactiveerd! Werkt de simkaart nu naar wens?
Groetjes, Tiury
Ja dank je wel !!
Hoi Minke28,
Helemaal goed! Fijn dat je dit nog even hebt laten weten 🙂 Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden!
Groetjes,
Angela
Helemaal goed! Fijn dat je dit nog even hebt laten weten 🙂 Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden!
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.