Hoi @SteveP229
Goed dat je contact opneemt en welkom om het forum!
Ik kan je hier gelukkig bij helpen. Bij het overzetten van de eSIM, kan je inderdaad die code niet ontvangen. Dat is omdat je vorige eSim en dus je telefoonnummer op non-actief staat. Zou je mij een privé bericht willen sturen via deze chat? Aan de hand van wat persoonlijke informatie kan ik de code gewoon naar je toe mailen namelijk :)
Zou jij kunnen kijken of je de eSIM op het oude toestel goed verwijderd hebt? Als je naast de eSIM ook een fysieke kaart gebruikt, mag je deze er alvast even uithalen. Die kan voor blokkade zorgen tijdens het downloaden.
Ik hoor graag van je!
Groetjes,
Veerle
Hi Veerle,
Het is gisteren overdag geregeld (via Whatsapp). Het werkt weer.
Evengoed bedankt voor je reactie.
Hoi @SteveP229,
Wat fijn om te horen dat het gelukt is met de eSIM. Mocht je toch nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag .
Groetjes,
Nihad