.

Vraag

Ik kan de eSim sms code niet ontvangen, wat nu?

  • 10 September 2022
  • 14 reacties
  • 159 Bekeken

Reputatie 1

Svp nu direct sms codes doorsturen wegens overzetten esim op andere toestellen


14 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Nu direct gaat hem niet worden vrees ik🤔

Reputatie 1

Erg jammer dat er geen support is in het weekend… dat hebben andere providers toch beter voor elkaar. Of bied dan in ieder geval een mogelijkheid om de code via mail te verkrijgen ipv sms, niet erg handig als je van toestel bent gewisseld op z'n zachtst gezegd, er zijn nu gewoon drie gezinsleden onbereikbaar!!

Reputatie 7

Er zijn wel andere kanalen waarop in het weekend support kan worden gevraagd en geleverd, maar het forum is in het weekend onbemand/-bevrouwd.

Reputatie 1

Dank voor jullie reacties. Helaas verandert er niks aan de situatie wat bijzonder vervelend is en dat is een understatement…

 

@RicoK heb jij toevallig toegang tot die kanalen?

Reputatie 7
Badge +7

Die heb jij ook: Telefoon, WhatsApp en Facebook. Al heb ik geen idee of die nu (zondag na 18:00) nog
open zijn.

Reputatie 7

Dank voor jullie reacties. Helaas verandert er niks aan de situatie wat bijzonder vervelend is en dat is een understatement…

 

@RicoK heb jij toevallig toegang tot die kanalen?

Hier vind je onderaan de contact mogelijkheden: https://www.simyo.nl/klantenservice?ds_rl=1285142&gclid=Cj0KCQjwjvaYBhDlARIsAO8PkE3pMrGNkFlNvU9M3MGhXXJQlYVy0pfzDikb5crWbD2E8pYPNOgJ4F4aAl8XEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Reputatie 1

Die moderators werken gewoon simpelweg niet gedurende het weekend dat is het hele probleem. Morgenochtend 9u hang ik ad lijn en ga ik ervanuit dat het snel geregeld is.

Reputatie 7

@HenM het zal snel geregeld zijn, maar dit via dit forum melden was een verkeerde timing ☹️

Reputatie 1

dat snap ik @RicoK maar wat had ik anders gemoeten, immers geen telefoon dus ook geen whatsapp en geen facebook. Dan blijven er nog maar weinig opties over...

Reputatie 1

ze zouden voor dit soort zaken gewoon iemand beschikbaar moeten hebben gedurende het weekend. Zorg er gewoon voor dat zo'n code ook via e-mail beschikbaar wordt gesteld.

Reputatie 7

@HenM Dat begrijp ik hoor. Helaas heeft Simyo de support via het forum gestaakt in het weekend ☹️. Wij Forum Experts zijn hier ook niet bij mee, maar het is niet anders.

Reputatie 1

Vooropgesteld dat ik jullie hulp waardeer 👍🏼

Reputatie 7

@Amy @Seren @Roeqajja 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @HenM,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je de validatiecode voor je eSIM niet kunt ontvangen! Je kunt mij hier gerust een privébericht voor sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik zorg er dan voor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer