Svp nu direct sms codes doorsturen wegens overzetten esim op andere toestellen
Nu direct gaat hem niet worden vrees ik
Erg jammer dat er geen support is in het weekend… dat hebben andere providers toch beter voor elkaar. Of bied dan in ieder geval een mogelijkheid om de code via mail te verkrijgen ipv sms, niet erg handig als je van toestel bent gewisseld op z'n zachtst gezegd, er zijn nu gewoon drie gezinsleden onbereikbaar!!
Er zijn wel andere kanalen waarop in het weekend support kan worden gevraagd en geleverd, maar het forum is in het weekend onbemand/-bevrouwd.
Dank voor jullie reacties. Helaas verandert er niks aan de situatie wat bijzonder vervelend is en dat is een understatement…
Die heb jij ook: Telefoon, WhatsApp en Facebook. Al heb ik geen idee of die nu (zondag na 18:00) nog
open zijn.
Dank voor jullie reacties. Helaas verandert er niks aan de situatie wat bijzonder vervelend is en dat is een understatement…
Hier vind je onderaan de contact mogelijkheden: https://www.simyo.nl/klantenservice?ds_rl=1285142&gclid=Cj0KCQjwjvaYBhDlARIsAO8PkE3pMrGNkFlNvU9M3MGhXXJQlYVy0pfzDikb5crWbD2E8pYPNOgJ4F4aAl8XEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Die moderators werken gewoon simpelweg niet gedurende het weekend dat is het hele probleem. Morgenochtend 9u hang ik ad lijn en ga ik ervanuit dat het snel geregeld is.
dat snap ik
ze zouden voor dit soort zaken gewoon iemand beschikbaar moeten hebben gedurende het weekend. Zorg er gewoon voor dat zo'n code ook via e-mail beschikbaar wordt gesteld.
Vooropgesteld dat ik jullie hulp waardeer
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je de validatiecode voor je eSIM niet kunt ontvangen! Je kunt mij hier gerust een privébericht voor sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik zorg er dan voor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt.
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.