.

Beantwoord

ik kan contract niet bevestigen, wat nu?

  • 10 September 2023
  • 5 reacties
  • 57 Bekeken

Hallo, ik heb me simkaart voor mijn tijdelijke nummer voordat ik mijn nummer behoud heb proberen te activeren.

Het activeren is gelukt en heb een bevestigings email gekregen met pincode en pukcode. Ik kan alleen niet de contract voorwaarden accepteren als ik of in de app inlog of op de website. Wat betekent dat ik niet in me overzicht kan komen. En ik wil graag zien wat ik gebruik om zeker te zijn dat ik niet buiten bundel kom.

Op de website krijg ik ook een error message te zien dat iets fout is gegaan, op de telefoon gebeurt er gewoon niks.

 

Alvast heel erg bedankt

icon

Beste antwoord door Amy 12 September 2023, 11:01

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hi @RyanE,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt. 

Ik zie op je aansluiting dat je nummer pas in oktober naar ons wordt overgezet, hier heb je een e-mail over gekregen. Ik raad aan om geen gebruik te maken van de simkaart totdat je eigen nummer naar ons is overgezet om kosten buiten je bundel te voorkomen. Je hebt nu namelijk nog geen bundels en zult per belminuut/MB betalen. 

Verder zie ik dat je eerst een eSIM hebt aangevraagd en daarna een fysieke simkaart. Ik hoor graag van je of je gebruik wilt maken van je eSIM of fysieke simkaart zodat ik je hiermee verder kan helpen.

Groetjes,
Roeqajja

Ik zou graag een fysieke simkaart willen gebruiken:) had me vergist met telefoon model.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @RyanE,

Bedankt voor je reactie. Wat verwarrend dat je een foutmelding krijgt! 

Zou je wellicht een screenshot van de foutmelding kunnen sturen naar webcare@simyo.nl samen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kan ik dit even voorleggen bij de juiste afdeling 😊.

Groetjes,
Amy

@Roeqajja Hallo,
Je zei dat je me zou verder helpen over de fysieke simkaart? Ik had 22 dagen geleden al gereageerd maar niks terug gehoord.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi @RyanE,

Bedankt voor je reactie. Je kunt mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens (geboortedatum, adres en e-mailadres). Ik help je dan graag verder hiermee :).

Groetjes,
Roeqajja

Reageer