Hi @RyanE,
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt.
Ik zie op je aansluiting dat je nummer pas in oktober naar ons wordt overgezet, hier heb je een e-mail over gekregen. Ik raad aan om geen gebruik te maken van de simkaart totdat je eigen nummer naar ons is overgezet om kosten buiten je bundel te voorkomen. Je hebt nu namelijk nog geen bundels en zult per belminuut/MB betalen.
Verder zie ik dat je eerst een eSIM hebt aangevraagd en daarna een fysieke simkaart. Ik hoor graag van je of je gebruik wilt maken van je eSIM of fysieke simkaart zodat ik je hiermee verder kan helpen.
Groetjes,
Roeqajja
Ik zou graag een fysieke simkaart willen gebruiken:) had me vergist met telefoon model.
Hoi @RyanE,
Bedankt voor je reactie. Wat verwarrend dat je een foutmelding krijgt!
Zou je wellicht een screenshot van de foutmelding kunnen sturen naar webcare@simyo.nl samen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kan ik dit even voorleggen bij de juiste afdeling .
Groetjes,
Amy
@Roeqajja Hallo,
Je zei dat je me zou verder helpen over de fysieke simkaart? Ik had 22 dagen geleden al gereageerd maar niks terug gehoord.
Hi @RyanE,
Bedankt voor je reactie. Je kunt mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens (geboortedatum, adres en e-mailadres). Ik help je dan graag verder hiermee .
Groetjes,
Roeqajja