Hoi Simyo,
Ik heb perongelijk een simkaart besteld, het was niet de bedoeling.
Ik wou wat rondkijken voor als het zou moeten en toen zei de computer ineens dat mijn bestelling voltooid was en dat de simkaart binnen 3 werkdagen geleverd zou worden?
Kunnen jullie dit ongedaan maken.
Groetjes Nina Verhoeven
Bladzijde 1 / 1
Vind het toch altijd bijzonder hoe zo iets per ongeluk gaat, je moet immers bevestigen 😃
Maar goed, heb je nu weinig aan. Ik adviseer je morgenochtend z.s.m. Simyo te bellen op 1200. Ze zijn vanaf 09:00 uur te bereiken. Er is dan een kans dat je op tijd bent en je aanvraag nog niet is verwerkt.
Maar goed, heb je nu weinig aan. Ik adviseer je morgenochtend z.s.m. Simyo te bellen op 1200. Ze zijn vanaf 09:00 uur te bereiken. Er is dan een kans dat je op tijd bent en je aanvraag nog niet is verwerkt.
Hoi ninaverhoeven, welkom op het Simyo forum!
Je simkaart is vanmorgen vroeg al verzonden, dus ik kan hem helaas niet meer annuleren. De nieuwe simkaart ontvang je binnen drie werkdagen. Je kan hem altijd als reserve gebruiken.
Is je vraag beantwoord?
@Raytje, dankjewel voor je hulp 😳
Je simkaart is vanmorgen vroeg al verzonden, dus ik kan hem helaas niet meer annuleren. De nieuwe simkaart ontvang je binnen drie werkdagen. Je kan hem altijd als reserve gebruiken.
Is je vraag beantwoord?
@Raytje, dankjewel voor je hulp 😳
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.