.

Beantwoord

Ik heb nog een oude simkaart. Wat nu?

  • 23 September 2017
  • 8 reacties
  • 612 Bekeken

Mijn partner en ik, zijn al jaren klant van Simyo, en hebben elk een oude simkaart.
We hebben allebei een nieuw toestel gekocht, waarin een moderne simkaart in moet, wat
ik niet kan bevatten is dat we 5 euro elk, moeten betalen voor een nieuwe simkaart.

Om dat te omzeilen, zou dat moeten betekenen, dat we 2 simkaarten moeten
kopen bij de concurrent, om zonder kosten 2 nieuwe simkaarten te krijgen, met
de kans dat we misschien helemaal niet meer terugkomen bij Simyo.

Waarom ons niet gewoon 2 moderne simkaarten toesturen met ons beltegoed
daarop bijgeschreven, dit als klantenservice ?
icon

Beste antwoord door Asma 24 September 2017, 11:10

Bekijk originele reactie

8 reacties

Heb je deze vraag al aan Simyo gesteld op een andere wijze behalve zoals nu het forum en Simyo daarmee een kans gegeven om hier een antwoord op te geven? In het geval dat dat niet is gebeurd krijg ik de indruk van voorbarig, maar kan zijn dat ik me vergis.
Hallo Friesian,
Ik heb deze vraag niet eerder gesteld; daar ik op de website gelezen heb dat je voor een vervangende simkaart 5 euro moet betalen.
Mocht het niet zo zijn, dan zie ik graag 2 nieuwe modellen simkaarten, met onze tegoeden overgeschreven.
@KhunRichard
Je bent dus een beetje voorbarig. Het kan zijn dat Simyo, bij monde van een moderator, jullie gratis nieuwe simkaarten stuurt. *Dit heb ik al vaker gezien bij mensen die al lang klant zijn.*

De beoordeling gebeurt op het forum door een moderator, een webcare teamlid, hij/zij zal nog reageren.
Misschien wel, ik weet het niet, ik lees gewoon wat er staat op de website en in mijn Simyo, en door het hier te plaatsen, hoopte ik gewoon op een andere mogelijkheid/oplossing.
Ik begrijp het en hoop met je mee. Uit interesse, welke telefoon(s) hebben jullie gekozen?
Mijn vrouw heeft gisteren de nieuwe Samsung Galaxy S8 plus gekocht en ik heb een Samsung Galaxy Note Edge.
We gebruiken beiden nog steeds de Samsung Galaxy SII plus, maar er kunnen geen apps meer op, is vol.
We zijn nu gewoon ons beltegoed op aan het maken, om eventueel over te stappen, hopelijk is het niet nodig, want we zijn altijd tevreden geweest met Simyo, en hebben Simyo ook altijd aanbevolen aan vrienden.
2 prachtige phablets met zeer goede specs, zal ongetwijfeld goed bevallen. Maar kijk ik naar de totale prijs dan is een 10 euro voor 2 simkaarten natuurlijk 'een rib uit je lijf' en hoop ik dat Simyo je wens vervult.😉😎☺

Succes!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi KhunRichard,

Welkom op het Forum!

Ik kan mij heel goed voorstellen dat jij je afvraagt waarom je via Mijn Simyo geen gratis simkaart krijgt. Al onze Simyo klanten krijgen altijd één gratis simkaart wanneer ze klant van ons worden.

In jullie geval is het erg begrijpelijk dat de huidige simkaart niet meer geschikt is, nu jullie overgaan op een ander toestel. Hierom heb ik bij deze een gratis simkaart voor jou aangevraagd met behoud van je telefoonnummer en beltegoed. Als je mij een privé bericht stuurt (door te klikken op mijn naam) en het telefoonnummer, postcode en huisnummer van je vriendin stuurt, dan stuur ik haar ook een nieuwe simkaart op.

Vind je dat een goede oplossing?

@ Friesian, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer