op jullie aanraden een nieuwe simkaart aangevraagd maar deze nog steeds niet ontvangen.Wel is er 10 euro afgeschreven waarom weet ik niet.(2 weken geleden)
op jullie aanraden een nieuwe simkaart aangevraagd maar deze nog steeds niet ontvangen.Wel is er 10 euro afgeschreven waarom weet ik niet.(2 weken geleden)
Klopt je huisadres op MijnSimyo? Dit kun je zie op je MijnSimyo - instellingen - tabblad - gegevens.
ohh, staat nog op het oude adres van mijn moeder.
bij de mensen langs geweest maar die beweren niets ontvangen te hebben,wat nu?
Als je haast hebt, moet/kun je dan nu direct, nadat je je adres hebt gewijzigd, een nieuwe simkaart aanvragen. Of nee, dat gaat niet, omdat je eerste nieuwe simkaart nog niet geactiveerd is.
Dan moet je nu even wachten tot een moderator (= Simyo medwerker) dit oppakt.
adres heb ik inmiddels veranderd.
Hoi WillemW,
Welkom op het Simyo forum, leuk dat je een kijkje neemt!
Ik zie inderdaad dat je 2 weken terug een simkaart had aangevraagd, deze zou naar het oude adres verstuurd moeten zijn. De kosten daarvan zijn vergoed, ik heb je alsnog een simkaart opgestuurd nu. Als het goed naar het juiste adres, die je hebt aangepast in Mijn Simyo. De simkaart heb ik in dit geval kosteloos naar je opgestuurd, deze zou dan binnen 3 werkdagen binnen moeten zijn.
Laat je weten of je deze goed ontvangt?
Bedankt Ray en RicoK voor de hulp!
Groetjes,
Daisy
bedankt, ik laat het je weten.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.