Skip to main content

.

Beste Simyo-medewerker,

 

Op 13 mei heb ik via Belsimpel bij Simyo een nieuw abonnement afgesloten met nummerbehoud, waarna ik op 14 mei bevestiging kreeg van Simyo dat de simkaart verstuurd zou worden/zijn. Deze is echter nog niet binnengekomen, helaas. Op 30 juni gaat mijn nieuwe abonnement in (en wordt het oude abonnement afgesloten), dus het zou natuurlijk fijn zijn als ik dan mijn nieuwe abonnement zou kunnen gebruiken.

Weet u misschien of er iets mis is gegaan met de verzending? De adresgegevens die ik bij Belsimpel heb opgegeven, heb ik gecontroleerd en zijn juist (ik kan nog niet in MijnSimyo omdat ik daarvoor eerst de simkaart moet activeren).

Graag hoor ik van u!

 

Met vriendelijke groet,

Leentje

Hoi Leentje,

 

Super jammer dat je jouw simkaart nog niet binnen hebt, ik heb er opnieuw eentje naar je opgestuurd. Deze zou binnen 3 werkdagen binnen moeten zijn, ik hoop dat dit nu goed gaat!

 

Welkom bij Simyo!

 

Groetjes,

Daisy​​​​​​


Voor mij geldt hetzelfde! Morgen wordt m'n nummer overgezet en ik heb nog geen sim kaart ontvangen... Hoe kan dit? 


Hoi Hansie99,

 

Super vervelend! Ik heb gelijk kosteloos een nieuwe naar je opgestuurd, deze zou binnen 3 werkdagen bij je binnen moeten zijn.

 

Groetjes,

Daisy


Binnen hoeveel dagen komt mijn Sim-kaart binnen? Gisteren de bestelling geplaatst. De mails voor het activeren etc zijn vandaag binnen gekomen.…

Vr gr Isabel


Binnen 3 werkdagen zou een bestelde simkaart binnen moeten zijn.


Hoi Belleb1974,

 

Welkom op het Simyo forum!

 

Het klopt dat de simkaart binnen 3 werkdagen binnen is, dus die van jou moet vandaag of morgen binnenkomen. :)

 

Thanks Groentjuh!

 

Groetjes,

Tessanne


Reageer