Skip to main content

.

Op 1 januari 2024 heb ik via belsimpel een nieuw abonnement afgesloten met nummerbehoud. 
Ik heb geen bevestiging gehad dat de simkaart verstuurd zou worden. Op 24 februari(vandaag) gaat mijn abonnement in en wordt mijn oude abonnement afgesloten. Maar dan kan niemand me bereiken en ik niemand bereiken. 

Ik kan nog niet in MijnSimyo omdat ik daarvoor eerst de simkaart moet activeren. 
Kunt u misschien zien of er iets mis is gegaan met de verzending? De adresgegevens die ik heb opgegeven bij Belsimpel zijn juist. 

 

Graag hoor ik van u!

 

Met vriendelijke groet,

 

Annemijn

Hoi @Annemijn20,

Bedankt voor je bericht. Oei dat is niet zo handig. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je zo snel mogelijk een vervangende simkaart krijgt! 

Groetjes,
Seren


Reageer