.

Beantwoord

Ik heb mijn simkaart niet ontvangen, hoe kan dat?

  • 20 January 2015
  • 20 reacties
  • 583 Bekeken

Een paar weken geleden heb ik een simkaart besteld omdat ik naar een andere telefoon wil.
Ik heb tot op heden niets ontvangen.
Eerst, na ongeveer een week, heb ik dit via de email gemeld. Daar heb ik geen reactie opgekregen.
Na drie dagen kreeg ik een bericht of mijn vraag naar wens was beantwoord. Nee, dus.
Ook hier weer geen reactie op.
Toch wil ik heel graag een andere sim.
Gaat dat lukken of moet ik naar een andere provider...?
Op het mijn vorige adres ben ik ook geweest en daar hebben ze ook niets ontvangen. De koffie bij de oude buren was weer goed.
Vriendelijke groet,
Glenn G. Freericks
icon

Beste antwoord door Ernst 21 January 2015, 13:26

Bekijk originele reactie

20 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi G.G. Freericks, welkom op het Simyo forum :)

Ik heb je topic even naar het subforum Simkaart verplaatst. Dan is het makkelijker te vinden voor anderen met dezelfde vraag.

In jouw gegevens zie ik inderdaad de bestelling van een vervangende simkaart. Oók zie ik het antwoord op de mail die je 13 januari stuurde.
Dit luidde:
Beste heer Freericks,

Wat vervelend dat u uw vervangende simkaart nog niet ontvangen heeft.

Wij hebben uw bestelling bekeken en zien dat de simkaart op 7 januari 2015 verzonden is. U zou deze binnen twee tot drie dagen ontvangen moeten hebben op het bij ons bekende adres.

Graag ontvangen wij de bij ons bekende adresgegevens ter controle, zodat wij u eventueel een nieuwe simkaart kunnen opsturen.

Heb je dit over het hoofd gezien misschien? Of is het in je spambox terechtgekomen? Dan is het logisch dat je het niet direct ziet.

De gevraagde adresgegevens hebben we niet teruggekregen, maar ik zie wel dat je inmiddels op Mijn Simyo je adres hebt aangepast.
Daar heb ik nu bij wijze van uitzondering kosteloos een vervangende simkaart naar toe gestuurd.

Kun je laten weten of deze wél aankomt? We kunnen de verzending namelijk wel garanderen, maar het ontvangen er van niet.
Hallo Ernst,

Bedankt voor je reactie!
Het klopt dat mijn oude adresgegevens er nog in stonden toen ik de kaart aangevraagd heb.
Toen ik na een paar dagen deze nog niet ontvangen had, heb ik via dit forum gedacht de oplossing te vinden.
De kaart is ook door de nieuwe bewoners niet ontvangen. Het leek mij met een email, gerichtere reactie te krijgen.
Ik controleer dagelijks mijn spam, de hoeveelheid reclame valt te overzien en daar heb ik geen bericht gevonden.
De reactie van het forum is gewoon in mijn inbox terecht gekomen. Geen idee wat daar misgaat?
Ik ben heel bij met de coulance en uiterlijk volgende week woensdag geef ik een terugkoppeling.

Bedankt voor je moeite.
Vriendelijke groet,
Glenn G. Freericks
Reputatie 3
Badge +7
Hoi G.G. Freericks,

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de oplossing van Ernst! Wat er misgaat met je inbox kan ik helaas niet zien vanaf hier.;) Kun je de simkaart 2 x achter elkaar activeren bij aankomst? De bestelde simkaarten worden automatisch op bestelde volgorde geactiveerd. Bij de tweede keer is je nieuwste simkaart actief.

Kun je hier laten weten of het is gelukt?
Hallo Ruud,

Door al het gedoe heb ik een verkeerd (oud) huisnummer ingevuld....... stom van mij.
De buurvrouw van nummer elf was dit weekend weg en heeft maandagochtend de simkaart weer naar jullie teruggestuurd... :-(
Wil je hem aub nog een keer opsturen...
Het juiste adres is: xxxxxxxxxx
Alvast bedankt voor je moeite.
Vriendelijke groet,
Glenn G. Freericks
Haal aub je adres even weg. Het is een open forum waar iedereen nu kan zien waar je woonachtig bent. 
Hoe doe ik dat..?
Ik wil alleen een sony xperia z2 aan de praat krijgen...
Ik zie niet hoe ik een reactie kan wijzigen.
Reputatie 7
Badge +9
Het wijzigen moet binnen 1 uur geschieden, daarna kan het niet meer. Een moderator zal bekijken of de simkaart opnieuw kan worden opgestuurd.
Dankjewel voor je reactie Scotsman,
(lach) Dus iedereen kan nu het goede adres zien..
Ik hoop dat de sim vandaag terug bij simyo is en ze hem daar naar het goede adres willen opsturen..
Ik wacht rustig af.
Badge +8
Hoi G.G. Freericks,

Ik heb je adres voor je verwijderd, dus dat is goed gekomen 🙂
Wat vervelend, dat het nu weer mis is gegaan met het adres. Ik zie dat op Mijn Simyo nu nog het verkeerde huisnummer staat.
Je vertelt dat de tweede simkaart nu ook is terug gestuurd 😞 Het is voor ons helaas niet mogelijk om die weer naar jou terug te sturen.
Het wordt zo wel een langdurig gebeuren. Bij uitzondering pas ik je adres dus voor je aan en stuur je een derde simkaart.
Let wel even op, dat er nu dus 3 simkaarten in een soort virtuele wachtrij voor je staan. Je moet dus ook 3 x achter elkaar activeren op Mijn Simyo als je deze simkaart binnen hebt. Als je hier nog vragen over hebt, kun je het beste even contact opnemen als je de sim in huis hebt, zodat het niet mis gaat :)

Laat je het weten als simkaart nr. 3 je huis eindelijk gevonden heeft?

Groetjes,
Charlene
Hallo Charlene,

Dat ga ik zeker doen, ik hou je op de hoogte.
Dankjewel voor het aanpassen van de gegevens in het forum.
Uiterlijk volgende week woensdag geef ik een terugkoppeling, hopelijk eerder en positief.
Bedankt voor je moeite en vriendelijke groet,
Glenn G. Freericks
Reputatie 4
Badge +10
Hoi G.G. Freericks,

Top dan wachten we het gewoon af. Het komt vast helemaal goed! Graag gedaan en we horen het nog van je 😮
Ik heb een week geleden een sim kaart ook besteld en nog niet ontvangen. Ik heb al slechte ervaringen met PostNL gehad (het is niet de eerste keer dat ik iets niet ontvang). Hoe kan ik weten waar de bestelde kaart zit?
Hallo Charlene,

Waarschijnlijk kan je het ook zien...
Ja, de sim is gisteren (zaterdag) op het juiste adres afgeleverd en heb ik hem drie keer geactiveerd daarna kreeg ik eerst een netwerkfout.
Nadat ik de telefoon helemaal uit- en aangezet heb, is alles gaan werken, voor zover ik nu ben.
Dus een soort van drie keer scheepsrecht.
Dankjewel voor alle moeite.
Vriendelijke groet,
Glenn G. Freericks
Reputatie 5
Badge +11
Hoi YvesVdp, welkom op ons forum!

Heb je je simkaart nog steeds niet binnen? Ik denk dat je als eerste even je adresgegevens dient te checken op Mijn Simyo.
Als dat allemaal klopt, kun je het beste een navraag doen bij PostNL. Zeker omdat je al aangeeft vaker iets niet bezorgd te krijgen.


Hoi G.G. Freericks,
Bijzonder, die derde keer, maar blij dat alles nu werkt 😮
Hallo Ernst. Adres was juist. PostNL kan niks doen als ik geen traceernummer heb. Typisch Nederland dat de verantwoordelijkheid naar iemand anders opgeschuifd is. Kan de sim kaart opnieuw gestuurd worden? Alvast bedankt.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi YvesVdp,

Onze simkaarten worden per gewone post verstuurd. In een envelop en niet met een pakje. Een traceernummer, oftewel track&trace, is er dus niet.
Ik zal opnieuw een simkaart naar je opsturen. Ik heb het even nagevraagd en het mag kosteloos deze keer, maar hou wél je postbode in de gaten.
Hallo Ernst, heel erg bedankt.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi YvesVdp,

Graag gedaan, ook namens Ernst :)

Je vervangende simkaart is vandaag verstuurd met de post. Binnen 2 dagen zal deze bij je in de bus vallen.
Deze keer goed ontvangen, bedankt!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi YvesVdp,

Wat fijn om te lezen:D Graag gedaan namens allen. Werkt de simkaart na activatie?

Reageer