Beste antwoord door Lu.
Bekijk originele reactieIk heb mijn simkaart niet ontvangen?
Ik heb mijn simkaart nog niet ontvangen, in de mail stond binnen 2 dagen?
Hoi Ron,
Fijn dat je de simkaart hebt ontvangen vandaag! Heeft wel wat langer geduurd dan gebruikelijk. Maar ik ben blij om te horen dat PostNL het startpakketje heeft bezorgd :)
Mocht je nog vragen hebben, let me know!
Fijne dag verder!
Groetjes,
Lu
Fijn dat je de simkaart hebt ontvangen vandaag! Heeft wel wat langer geduurd dan gebruikelijk. Maar ik ben blij om te horen dat PostNL het startpakketje heeft bezorgd :)
Mocht je nog vragen hebben, let me know!
Fijne dag verder!
Groetjes,
Lu
Vandaag binnen gehad, van de post kun je tegenwoordig niet mer op aan. Bedankt voor je reactie.
Hi Ron,
Stom dat je simkaart nog niet binnen is! Zoals Ron H aangeeft (toevallig dat jullie allebei zo heten😉) houden wij altijd drie werkdagen aan. Je zou 'm intussen al moeten hebben als ik naar de besteldatum kijk. Heb je inderdaad al gecontroleerd of je adres foutloos in Mijn Simyo staat? Mocht dit niet het geval zijn, wijzig het dan naar het juiste adres! Als je het mij vervolgens laat weten, stuur ik een nieuwe simkaart naar je toe :)
Heb je nog vragen hierover? Stel ze gerust!
Groetjes,
Lu
Stom dat je simkaart nog niet binnen is! Zoals Ron H aangeeft (toevallig dat jullie allebei zo heten😉) houden wij altijd drie werkdagen aan. Je zou 'm intussen al moeten hebben als ik naar de besteldatum kijk. Heb je inderdaad al gecontroleerd of je adres foutloos in Mijn Simyo staat? Mocht dit niet het geval zijn, wijzig het dan naar het juiste adres! Als je het mij vervolgens laat weten, stuur ik een nieuwe simkaart naar je toe :)
Heb je nog vragen hierover? Stel ze gerust!
Groetjes,
Lu
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.