.

Beantwoord

Ik heb mijn simkaart geactiveerd, maar kan nog niet bellen

  • 27 August 2013
  • 2 reacties
  • 7928 Bekeken

Badge
L.S.

Ik heb een Samsung SII en inmiddels het simkaartje in mijn telefoon geplaatst.
Daarna hebik op mijn abonnement geactiveerd.
Toch kan ik nu nog steeds niet bellen.
Ik blijf de melding: 'uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruk gesteld.'

Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Ernst 28 August 2013, 16:05

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +11
L.S.

Ik heb een Samsung SII en inmiddels het simkaartje in mijn telefoon geplaatst.
Daarna hebik op mijn abonnement geactiveerd.
Toch kan ik nu nog steeds niet bellen.
Ik blijf de melding: 'uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruk gesteld.'

Wat te doen?


Hoi Pieter Wagter, en welkom op het Simyo forum!

Ik zie dat je vanmorgen pas je simkaart hebt geactiveerd. Doet hij het nog steeds niet?
Wil je dan eens je toestel uit- en aanzetten en proberen of hij dan misschien wel werkt?

Houd op even op de hoogte of dit helpt, aub.

PS: ik heb je reactie even verplaatst en er een eigen topic van gemaakt. Het topic waar je je reactie gegeven had ging over een vervangende simkaart 😉
Reputatie 5
Badge +10
Ik zie in ieder geval dat er verbruik is geregistreerd. Kun je inderdaad gebruik maken van de simkaart in je Samsung SII, Pieter Wagter?

Groetjes,

Alex

Reageer