.

Beantwoord

Ik heb mijn simkaart geactiveerd, maar hij heeft geen service aan, wat nu?

  • 19 September 2016
  • 5 reacties
  • 625 Bekeken

Hoi,
Ik heb een paar dagen geleden de simkaart geactiveerd en daarna heeft de Iphone een nacht uitgestaan maar nu geeft hij "geen service"aan. Wat kan ik nog doen?
icon

Beste antwoord door Caspar 20 September 2016, 11:22

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Renee182,

Welkom op 't forum :D

Wat vervelend dat je de melding 'geen service' krijgt. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik heb je simkaart gereset. Hiermee heb ik alle instellingen opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe even je toestel uit en aan om te kijken of het heeft geholpen.

Werkt het niet.. Probeer dan eens handmatig te zoeken naar het KPN netwerk. Dit kun je in je telefoon doen bij Instellingen > Aanbieder.

Laat je 't weten of het heeft geholpen?

Groetjes,
Caspar
Badge
Bit mij hetzelfde
Reputatie 7
Badge +10
Hi Jurrie,

Wat vervelend dat je geen service te zien krijgt! Vraagt je toestel om een pincode als je 'm aanzet? Wordt de pincode vervolgens geaccepteerd? Als dat niet gebeurt, dan raad ik je aan om de juiste pincode op te zoeken door in te loggen op Mijn Simyo en dan te gaan naar Instellingen > Simkaart.

Ik heb ook jouw simkaart een reset gegeven. Hiermee worden alle mogelijke storingen uit je verbinding gezuiverd. Doe jij je toestel een kwartiertje uit en daarna weer aan? Hopelijk maakt je simkaart dan weer verbinding met het netwerk!

Als dat niet lukt, dan kun je (zoals Caspar hierboven ook aangaf) handmatig het KPN-netwerk selecteren op je telefoon.

Mocht je dan nog steeds geen succes hebben, dan is het belangrijk dat je je simkaart in een ander toestel plaatst en andersom. Op die manier kunnen we er dan achter komen waar de kern van het probleem ligt!

Hou je me op de hoogte?

Ik zie trouwens ook dat je hetzelfde berichtje hebt geplaatst in dit topic. Hou je er rekening mee dat dat in de toekomst niet nodig is? 🙂 Je wordt het snelst geholpen als je je berichtje op één plek plaatst. Dan weet je zeker dat niets door elkaar loopt.

Groetjes,
Jihane
Hi!

Hetzelfde probleem met mijn simkaart. Hij is geactiveerd en ontgrendeld, maar de iphone blijft aangeven dat het geen service heeft.

Hopelijk kunnen jullie me helpen!

Groet,

Angela
Reputatie 7
Badge +10
Hi Angela,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je ook geen service hebt op je mobiel! Ook voor jou heb ik je instellingen vernieuwd met een reset op je simkaart. Wil je je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen? Verder wil ik je vragen om alle adviezen uit de vorige posts ook te volgen. Laat je me weten of je dan wel weer service hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer