Welkom op het forum! :)
Goed dat je even een berichtje plaatst hierover. Als je een Simyo Prepaid simkaart hebt, blijft deze in principe altijd geldig. De enige voorwaarde is dat je er minimaal één keer in de zes maanden gebruik van moet maken. Dat kan door je beltegoed op te waarderen, maar ook door gewoon een belletje te plegen of een sms'je te versturen. Wij sturen je 15 dagen en 7 dagen van te voren ook altijd even een mailtje om je hieraan te herinneren. Helaas was je net te laat, want je nummer is al afgesloten. :(
Omdat het nog geen maand geleden is, kan ik even proberen bij de technische afdeling of we je nummer nog kunnen redden. De technische afdeling is op dit moment helaas niet aanwezig, dus je hoort na het weekend meer van ons, goed?
Groetjes,
Sarah
Ik heb je een privébericht gestuurd wat betreft het behouden van het nummer 😉 Kijk je hier even naar?
Bedankt voor jullie reacties, Ray en wimj12!
Groetjes,
Niels
Ook mijn nummer is verlopen. Ik was in het buitenland en heb de mails daarover te laat gezien.
Omdat het nog maar een week verlopen is, verzoek ik jullie het weer te herstellen. Bij voorbaat dank.
Groet, Kees
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! Zojuist heb ik de opzegging voor je laten terugdraaien. Je zal wel even een activiteit moeten uitvoeren op de simkaart zodat deze weer actief blijft voor de komende 6 maanden. Dit doe je door middel van een uitgaand gesprek of sms, internetsessie, opwaarderen of een internetbundel aanschaffen.
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag .
Groetjes,
Amy
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.