Skip to main content
Hallo iedereen,



Deze vraag is waarschijnlijk eentje voor het Simyo team. :D



Voor mijn nieuwe GSM had ik een nieuwe simkaart besteld (de oude was nog geen mini sim). Na activering (een paar dagen geleden) kreeg ik geen netwerkverbinding. Ook na herhaald uit- en weer aanzetten en opnieuw aanmelden kreeg ik geen verbinding. Andere locatie: ook niet. Ander toestel: ook niets. :?



Op MijnSimyo zie ik een andere sim-code dan degene die ik via email had gekregen. Met de code die ik via email kreeg, herkent het toestel wél de simkaart, maar geeft dus geen verbinding. Met de code op MijnSimyo wordt de simkaart níét herkend. Overigens, toen ik vandaag de nieuwe simkaart opnieuw wilde activeren, zag ik dat de code niet meer werd geaccepteerd. Er is vast ergens iets misgegaan, maar wat?



Vriendelijke groet,

Izzeh
Hallo izzeh,



Ik had gister iemand advies gegeven die het zelfde probleem had, zie deze link:https://forum.simyo.nl/simkaart-86/vervangende-simkaart-wordt-niet-herkend-doen-31061/index1.html#post116493



Daar staat precies in wat je kan doen of wat er gedaan kan worden!



Hoop dat dit je wat verder helpt. :)



Mvg,



Simnlru
Hallo Simnlru,



Bedankt voor je reactie! Ik had inderdaad al een ander toestel geprobeerd. Daar werkte hij ook niet. En de aanmelding/activering is ook al een aantal dagen geleden gebeurd.



D'r zal ergens in het systeem of in de sim iets mis zijn gegaan. Kan gebeuren natuurlijk, maar wel jammer dat ik nu geen verbinding krijg.



Vriendelijke groet,



Izzeh
Hoi izzeh,



Waarschijnenlijk is de activering of registratie van jou simkaart nog niet gemaakt in het system van simyo (kpn)



Elk simkaart heeft een uniek nummer dus het is waarschijnlijk dat jou simkaart nummer niet in het system goed staat aangemeld of geactiveerd.



Hier kan ik je niet mee helpen want dat kan alleen iemand van simyo (kpn) doen :)



Mvg,



Simnlru 🙂
Hoi Izzeh,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat ontzettend vervelend dat het niet lukt om jouw simkaart volledig te activeren.



Dit heb ik in het systeem direct even nagekeken. Er lijkt inderdaad iets mis te gaan. Gelukkig kunnen we dit vanuit hier oplossen 🙂 Ik heb dit probleem doorgezet naar mijn collega's van de IT afdeling. Zij zullen jouw simkaart zo snel mogelijk actief zetten in het systeem. Zodra dit gebeurd is, zal ik je een seintje geven.



Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?



@Simnlru, heel erg bedankt voor je hulp in dit topic :)



Groetjes,

Angela
Hoi Izzeh!



Het is gelukt! Wil je jouw telefoon uit- en aanzetten en mij laten weten of het werkt?



Groetjes,

Angela
Hoi Izzeh!



Het is gelukt! Wil je jouw telefoon uit- en aanzetten en mij laten weten of het werkt?



Groetjes,

Angela




Hallo Angela,



Dank voor je reactie.

Yup, hij doet ! :D

Dank jullie wel!



Vriendelijke groeten,

Izzeh



P.S. topic kan dus worden gesloten, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen. 😉
Hoi Izzeh,



Heel goed om te lezen dat je weer bereikbaar bent 🙂. Namens Angela; graag gedaan!



Topics sluiten we over het algemeen niet, voor het geval er toch iets niet werkt en je weer een nieuw topic moet openen 😉.



Groetjes, Tiury

Reageer