Skip to main content

.

Goedenavond,



Ik heb een nieuwe simkaart bestelt en een nieuw toestel, omdat mijn oude verloren was.

In het tabblad selfservice moet ik de optie 'activeren vervangende simkaart' selecteren,

maar deze staat niet in mijn menu, wel staat er 'activeren simkaart'..

Nu heb ik de simkaart wel volgens deze stappen geactiveerd, maar ik heb er nog geen bereik mee.

Weet u hoe dit wel kan en dat ik erachter kan komen wat mijn nieuwe nummer is?



Groetjes Vivian
Hoi Vivianverdegaal, welkom op het Simyo forum :)



Ik het dit topic met je vraag even in het subforum Simkaart gezet. Ik denk dat andere forumbezoekers die eenzelfde vraag hebben zo makkelijker hun antwoord kunnen vinden.



In je gegevens kan ik zien dat je gisteren en vandaag alweer gebeld en geïnternet hebt. Alles werkt dus inmiddels naar behoren?



Ps: je hebt dus geen nieuw nummer, maar een nieuw simkaartje met hetzelfde nummer.

Reageer