Ik heb mijn oude kaartnummer ingevuld bij het activeren van mijn nieuwe simkaart. Stom! Maar wat nu? De procedure opnieuw doen met het nieuwe kaartnummer werkt niet...
Ik heb mijn oude kaartnummer ingevuld bij het activeren van mijn nieuwe simkaart. Stom! Maar wat nu? De procedure opnieuw doen met het nieuwe kaartnummer werkt niet...
Dat is best lastig. Kun je nog wel op Whatsapp? Indien ja, dan denk ik dat je daar nu wel kans hebt sneller antwoord krijgen dan hier van Simyo.
https://www.simyo.nl/klantenservice
Hoi Berry,
Welkom op ons forum!
Wat gek dat je je simkaart überhaupt kon activeren met het oude simkaartnummer Ik heb even gekeken en volgens onze gegevens is je meest recent ontvangen simkaart nu actief. Weet je zeker dat ‘ie het niet gewoon doet en dat je het wel goed hebt gedaan?
Ik hoor het graag van je!
Groetjes,
Bas
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.