Ik heb meerdere (4) abonnementen op mijn naam staan en heb 1 gratis nieuwe simkaart ontvangen om gebruik te maken van het snelle 4G netwerk. Wanneer kan ik voor de andere 3 abonnementen een nieuwe simkaart verwachten?
Bladzijde 1 / 1
Hoi hubertpol,
Welkom op het Simyo forum :)
Wat fijn dat je een nieuwe simkaart hebt ontvangen! Als je een simkaart had die ouder was dan 7/8 jaar, kon deze geen gebruik maken van het 4G netwerk. Daarom hebben we alle klanten die nog zo'n oude simkaart hadden, gratis een nieuwe simkaart gestuurd. Voor de andere 3 abonnementen heb je geen nieuwe simkaart gekregen, omdat deze simkaarten al geschikt zijn voor 4G.
Ik zie dat je de nieuwe simkaart inmiddels ook al hebt geactiveerd en 4G hebt aangezet. Heel mooi!
Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?
Groetjes,
Samantha
Welkom op het Simyo forum :)
Wat fijn dat je een nieuwe simkaart hebt ontvangen! Als je een simkaart had die ouder was dan 7/8 jaar, kon deze geen gebruik maken van het 4G netwerk. Daarom hebben we alle klanten die nog zo'n oude simkaart hadden, gratis een nieuwe simkaart gestuurd. Voor de andere 3 abonnementen heb je geen nieuwe simkaart gekregen, omdat deze simkaarten al geschikt zijn voor 4G.
Ik zie dat je de nieuwe simkaart inmiddels ook al hebt geactiveerd en 4G hebt aangezet. Heel mooi!
Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?
Groetjes,
Samantha
Als oude klant van Simyo wil ik ook zo'n gratis Nano simkaart hebben voor mijn nieuwe telefoon.Is dat mogelijk?Alvast bedankt
Hoi GIJoe,
Welkom op het Forum!
Wat leuk dat je al zo lang klant van ons bent. Natuurlijk wil ik ook voor jou een gratis nano simkaart aanvragen. Bij deze heb ik dat ook gedaan. :$
Je ontvangt je nieuwe simkaart binnen drie werkdagen op de adresgegevens die bij ons bekend zijn. Nadat je 'm hebt ontvangen kun je 'm activeren via Mijn Simyo.
Gaat het lukken zo?
Groetjes,
Asma
Welkom op het Forum!
Wat leuk dat je al zo lang klant van ons bent. Natuurlijk wil ik ook voor jou een gratis nano simkaart aanvragen. Bij deze heb ik dat ook gedaan. :$
Je ontvangt je nieuwe simkaart binnen drie werkdagen op de adresgegevens die bij ons bekend zijn. Nadat je 'm hebt ontvangen kun je 'm activeren via Mijn Simyo.
Gaat het lukken zo?
Groetjes,
Asma
Dankje wel Asma.Goede service van Simyo 🙂
Graag gedaan, GIJoe 🙂 Daar doen we het voor! Mocht je onze hulp nog eens nodig hebben, dan zien we jou graag terug op het forum.
Groetjes,
Angela
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.