Skip to main content
Hallo,



Gisteren heb ik een nieuwe simkaart ontvangen voor mijn nieuwe toestel (iPhone 5s). Ik heb de simkaart geactiveerd op Mijn Simyo en de nieuwe simcode werkt, alleen heb ik geen service.

Ik heb wat tips van het forum geprobeerd, telefoon aan/uit zetten helpt niet. Als ik mijn simkaart in een andere telefoon doe, geeft deze telefoon hetzelfde probleem: geen service. Als ik een simkaart van iemand anders in mijn nieuwe telefoon doe heb ik wel service.



Mijn oude simkaart (ook van Simyo, maar dan micro) op mijn oude toestel werkt nog wel en daarmee heb ik nog wel bereik met KPN, dus ik denk dat er misschien hier iets fout is gegaan?



Morgen zal ik de klantenservice bellen, maar misschien heeft iemand hier een idee wat het probleem zou kunnen zijn?



Alvast bedankt en groetjes,



Marijn
Check je MijnSimyo eens of daar nog steeds de mogelijkheid tot activeren staat. Check dan ook het nummer van de simkaart. 🙂
Ik heb gister ook een nieuwe simkaart ontvangen. Ik heb precies hetzelfde probleem. Pincode werkt maar eenmaal in de telefoon geen netwerkverbinding. ook andere telefoons geprobeerd maar ook daar geen netwerkverbinding.
Hoi dankje voor je reactie 🙂

Bij Mijn Simyo staat geen mogelijkheid tot activeren en het simkaartnummer is van de nieuwe simkaart.
Hij doet het nu 🙂 Toen ik m vanochtend aan zette deed hij het opeens wel, fijn!
Hoi Marino,



Welkom op het forum. Jammer dat je simkaart het niet gelijk deed, maar gelukkig is het opgelost!



@isaandrea Ook jij welkom op het forum. Doet jouw simkaart het inmiddels ook al of ervaar je nog steeds hetzelfde probleem?



@Raytje bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Caspar

Reageer