Skip to main content
Sinds vorige week dinsdag heb ik regelmatig 'geen service', waardoor ik niet meer telefonisch bereikbaar ben. Wanneer ik mijn mobiel opnieuw opstart of de netwerkinstellingen herstel, kan ik weer voor een aantal uur bellen. Waarna het netwerk weer wegvalt, al dan niet tijdens een gesprek. Mijn simkaart is al een keer gereset en ik kan het datanetwerk niet vast zetten (ik heb een iPhone 4 en geen internetbundel). Het is lastig om in een andere telefoon te testen of hij het wel of niet doet, omdat de simkaart het bij mijn huidige telefoon het ook een paar uur volhoudt.

Wat kan ik doen om het probleem te verhelpen?
Hoi SuzanHog,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat je bereik zo slecht is af en toe! Dat is natuurlijk enorm storend. Als eerste wil ik je complimenteren omdat je al zoveel hebt geprobeerd hebt! Het is dus heel fijn dat je al precies kunt uitleggen wanneer en hoe het probleem zich voordoet 🙂



Je geeft aan dat je simkaart al eens gereset is. Dat klopt! Dat is op 7 oktober gedaan, nadat jij telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice. Wat jammer dat dat niet geholpen heeft. Omdat je zelf al een aantal stappen doorlopen hebt, ga ik jou gewoonweg een vervangende, gratis simkaart toesturen. Wellicht is er iets mis gegaan met je huidige simkaart, namelijk.



Laat je me weten of het daarmee lukt? Ik ben heel benieuwd!



Groetjes,

Jihane
Hoi Jihane,



Bedankt voor je reactie en service! Ik zal het laten weten :)



Groetjes,

Suzan
Hoi SuzanHog,



Graag gedaan namens mijn collega! We wachten je update af :D



Groetjes,

Sean
De nieuwe simkaart werkt 'al' de hele dag 🙂
Hoi Suzanhog,



Dat is goed nieuws! Zo hoort het natuurlijk ook :$



Bedankt voor je bericht en mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden.



Groetjes,

Sean

Reageer