Skip to main content
Vandaag een nieuwe simkaart gekregen. Geen bereik, ondanks diverse herstarts. Krijg een sms dat het apparaat niet kan worden geconfigureerd en dat ik contact moet opnemen met de klantenservice.. Erg vervelend dat ik nu niet kan bellen en gebeld kan worden!
Ik ga er vanuit van wel, maar is de simkaart geactiveerd?
ja, de simkaart is geactiveerd
Kun je de simkaart in een andere telefoon proberen? En een andere in jouw telefoon?

Dat heet een kruistest en zo kan bepaald worden of het aan de simkaart ligt of aan de telefoon.
dank voor de tip! het ligt aan de telefoon en niet aan de sim
Fijn dat je er zelf uit bent gekomen nu nog kijken hoe je die telefoon wel werkend kan krijgen.



Groet Paul.
Dat is wel heel vervelend.



Kun je aangeven wat er mis is? Zit er nog garantie op?
Hoi MirjamJ



Welkom op het Simyo forum! :)



Wat vervelend dat je geen bereik had met je nieuwe simkaart! Ontzettend balen dat dit aan je telefoon blijkt te liggen. Welke telefoon heb je?



Het kan zijn dat de instellingen van je telefoon nog niet helemaal goed staan. Ik raad je daarom aan om de instellingen van je telefoon te controleren met behulp van onze Toestelhulp. Werkt de simkaart dan wel in je telefoon?



Mocht dit niet helpen, raad ik je aan toch even contact op te nemen met de leverancier van je telefoon. Wie weet kunnen zij zien waarom je simkaart in die telefoon niet werkt.



Hou je ons op de hoogte?



Groetjes,

Samantha



@ Raytje & PaulH, heel erg bedankt voor jullie hulp!

Reageer