Skip to main content
Hallo,



Ik heb een vraagje over de vervangende simkaart die ik aan kan vragen met het zelfde nummer.

Mijn mobiel is gestolen en ik heb mijn nummer geblokkeerd.

Als ik nu een nieuwe simkaart aanschaf met het zelfde nummer, hoe weet ik dan zeker dat de oude simkaart die in de gestolen mobiel zit niet weer gaat werken?

Niet dat er dadelijk 2 mobieltjes zijn met mijn nummer waar ik hoge kosten van krijg.



Groetjes,

Kimberly
Heel eenvoudig Kimberlyv.



Jouw telefoonnummer is gekoppeld aan 1 vervangende simkaartnummer. Je oude simkaart(nummer) heb je geblokkeerd.
Ter aanvulling.



Je oude simkaart wordt niet actief meer.

Je gebruikt dalijk de nieuwe simkaart die je ontvangt per post



Je krijgt geen extra kosten tenzij je meer verbuikt.



Snap je hem nu?
Hoi Kimberlyv, welkom op ons forum :)



Ik heb jouw topic even in het subforum Simkaart gezet, dan blijft het forum lekker overzichtelijk.



Friesian en maikel.twinnie hebben natuurlijk helemaal gelijk; als je een vervangende simkaart bestelt wordt niet je oude simkaart als nog actief.

Jij hebt je oude simkaart geblokkeerd. Gelukkig maar, want de dief kan nu in elk geval geen kosten maken.

Wanneer je op Mijn Simyo, tabblad Mijn instellingen & simkaart een vervangende simkaart bestelt krijg je die binnen 2 werkdagen thuisgestuurd en activeer je deze.

Dat doe je ook op Mijn Simyo. Je nieuwe simkaart wordt dan aangemeld op het netwerk met jóuw 06 nummer.

Die oude simkaart wordt nooit meer actief.



Is het zo duidelijk voor je?
Helemaal duidelijk! Bedankt allemaal 🙂! Ga hem nu gelijk bestellen
Mooi.

Fijn dat het nu goed geregeld is.
Super, Kimberlyv!

Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden 😮

Reageer