Skip to main content
Hallo,



Kan mijn nieuw ontvangen simkrt niet gebruiken.



Hij zou geblokkeerd zijn ?. Misschien omdat ik per ongeluk mijn pincode van oude .... heb gebruikt.



Heb de gekregen pukcode gebruikt, echter blijf de melding krijgen dat in contact moet opnemen met

mobiele provider.



Helaas dit kan niet op zondag. Kan iemand mij s.v.p. verder helpen ?.



Groetjes,

Helaas...
Snap er niks van maar hij werkt ineens.



Vind het alleen jammer dan je zelf de pincode niet kan kiezen, tenzij  :o ??
Wat een geluk dat ie het doet!!! 



Bij mijn iPhone kon ik de pincode veranderen.

Volgens mij lukt dat bij elk ander merk ook?
Hoi helaas...,



Welkom op ons forum:)



Heel fijn dat je simkaart werkt en jij de juiste codes op Mijn Simyo gevonden hebt. Je kunt de pincode veranderen, zoals Koorelle al aangeeft. Wel moet je dan de code dan zelf bewaren. Hij verandert niet mee op Mijn Simyo;)



Misschien kunnen wij je daarbij helpen, wat voor telefoon heb je?



@koorelle, dat kan inderdaad bij iedere telefoon. Heb jij je code ergens opgeschreven?
@Ruud: de code heb ik in de notities op mijn telefoon gezet..... 😕

Slim hè? 😉
Heel slim, koorelle ;)

Nu hopen dat je díe toegangscode niet gaat vergeten...

Reageer