Skip to main content
Beste Simyo,



Zaterdag heb ik i.v.m. aanschaf van een nieuwe telefoon een micro-simkaart besteld via jullie website. Ik had deze eigenlijk dinsdag of gisteren al verwacht, maar vandaag is hij er nog steeds niet.

Kunnen jullie zien of de bestelling wel goed is gegaan en wanneer kan ik hem verwachten?



Alvast bedankt!



Groeten,

Charlotte
Hoi CharlotteV, wat leuk dat je je vraag op het forum stelt :)



In je gegevens zie ik dat je ook afgelopen zaterdag bent overgestapt van prepaid naar Sim only (JeeJ :D). Dit is de reden zijn dat je je simkaart niet hebt ontvangen.

Als het goed is heb je ook een pop-up in beeld gehad die dit meldde.



Als je nu een vervangende simkaart gaat bestellen, zul je merken dat het wel lukt.
Hoi Ernst,



Bedankt voor je reactie. Ik heb geen pop-up gezien... wel vond ik het bijzonder dat ik geen bevestiging kreeg, dus ik heb daarna gelijk nog een keer geprobeerd een simkaart aan te vragen en toen kreeg ik de melding dat ik er al één had aangevraagd! Blijkbaar toch iets niet goed gegaan op de site.

Ik ga in ieder geval nog een poging wagen en dan hoop ik dat hij snel wordt geleverd, want wil nu toch wel heel graag mijn nieuwe telefoon gaan uitproberen. ;)



Bedankt!



Groetjes,

Charlotte
En ik zie dat het gelukt is! Vanmorgen is je microsim verstuurd, dus morgen heb je 'm al huis :D



Toch raar dat je die pop-up niet gekregen hebt...

Reageer