.

Beantwoord

Ik heb een simkaart uit 2009. Is het mogelijk dat ik een nieuwe simkaart krijg?

  • 17 July 2017
  • 5 reacties
  • 107 Bekeken

Badge
Hallo, ik heb sinds kort een mooie nieuwe telefoon maar toen ik daar mijn simkaart naar wilde overzetten merkte ik dat ik nog een heeeele oude simkaart heb welke alleen maar standaard sim heeft (zit al sinds 2009 bij simyo met deze simkaart).

Ik zag dat ik dan een vervangende simkaart zal moeten aanvragen, maar ik vond het wel een beetje jammer dat dat 5 euro kost terwijl ik er niks aan kan doen dat ik al zo lang bij Simyo zit ;-)

Is het mogelijk mij, gezien hoe lang ik al bij jullie zit, kosteloos een nieuwe simkaart te sturen? Ik zou jullie erg erkentelijk zijn!

Met vriendelijk groet,

Alex de Kreek
icon

Beste antwoord door Samantha 19 July 2017, 10:39

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Komt goed 😃....demk ik wel!
Badge
Ik denk het wel, maar zou wel graag snel een reactie willen. Ik wil mijn nieuwe telefoon gebruiken 🙂
Badge +7
Hoi Alexdekreek,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat leuk dat je een nieuwe telefoon hebt! Ik kan het me heel goed voorstellen dat je deze graag snel wilt gebruiken.

Ik zie dat je inderdaad al heel lang klant bij ons bent, al sinds 2009! Daarom heb ik gratis een nieuwe simkaart naar je opgestuurd. Deze heb je binnen 3 werkdagen thuis. Dit is een 3-in-1 simkaart. De maat die je nodig hebt, kun je eruit drukken.

Laat je het weten zodra je hem hebt ontvangen?

Groetjes,
Samantha

@Ron H, Heel erg bedankt voor je hulp 🙂
Badge
Hoi Samantha,

Ik heb de simkaart binnen en werkt perfect, dankjewel!.

Groeten,

Alex
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Alexdekreek,

Heel graag gedaan namens Samantha!

Ik wens je alvast een heel fijn weekend toe. :$

Groetjes,
Asma

Reageer