.

Beantwoord

Ik heb een simkaart gevonden, hoe kom ik aan het bijbehorende nummer?

  • 16 February 2016
  • 3 reacties
  • 1169 Bekeken

Badge +2
Wie o wie kan me helpen? Ik heb in huis 3 simkaarten bij 3 gezinsleden nu vind ik in een doosje hier nog een simkaart met een vreemd simyo kaartje met de code ******* erop wie kan me vertellen wat dit voor simkaartje is? Heb hem even in de telefoon gehad en ik had nog 1 pin kans over dus ben maar gestopt.

Robert
icon

Beste antwoord door Sean 17 February 2016, 10:06

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Gewoonrobert,

Goed dat je deze vraag hier stelt. Ik heb de simkaart opgezocht en deze is al sinds begin 2013 in jouw bezit, maar nooit gebruikt. Omdat er geen bundels actief zijn, zijn er gelukkig ook nooit kosten gemaakt. Als je de simkaart wilt activeren en gaan gebruiken hoor ik het graag van je. Dan zal ik zorgen dat de bijbehorende gegevens bij jou terecht komen.

Groetjes,
Sean
Badge +2
Ok dank voor je antwoord Sean behoort deze SIM dan bij het telefoon nummer van mijn zoontje ofzo? Is dit een extra kaartje? Anders zou ik niet weten hoe ik hier aan gekomen ben.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Gewoonrobert,

Dit is een geheel nieuw nummer waar nog geen bundel op geactiveerd zijn. Kan het zijn dat er een dubbele aanvraag voor nummerbehoud is verzonden waarvan er 1 is goedgekeurd? Het is mogelijk dat je dan 2 simkaarten hebt gehad van 2 aanvragen. Komt dit je bekend voor?

Groetjes,
Angela

Reageer