Skip to main content
antwoord

Ik heb een SIM only van Simyo gekocht, maar geen SIM card ontvangen. Waarom niet?

  • May 10, 2024
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Deze week een SIM only prepaid aangeschaft bij Simyo. Wel een telefoonnummer en wachtwoord per email ontvangen, maar geen SIM card terwijl ik bij het bestel proces heel duidelijk had aangegeven wel een SIM card te willen ontvangen. 

Ik zie verder geen mogelijkheden om contact op te nemen met Simyo dus maar even via dit forum proberen. 

Beste antwoord door Amy

Hoi @Marco538,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je de simkaart nog niet ontvangen hebt! Via deze pagina kan je al onze klantenservice kanalen terugvinden. 

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan vraag ik graag een nieuwe simkaart voor je aan.

Groetjes,
Amy

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • May 10, 2024

Hoi @Marco538,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je de simkaart nog niet ontvangen hebt! Via deze pagina kan je al onze klantenservice kanalen terugvinden. 

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan vraag ik graag een nieuwe simkaart voor je aan.

Groetjes,
Amy