omdat mijn simkaart beschadigd is, heb ik een nieuwe besteld en ontvangen, terwijl ik vanzelfsprekend mijn nummer wil behouden.
Nu krijg ik bericht dat dit afgewezen is, hoe kan dit?
Bladzijde 1 / 1
Als je een nieuwe simkaart via je MijnSimyo besteld hou je standaard je eigen nummer.
Hoe heb jij die simkaart besteld?
Hoe heb jij die simkaart besteld?
Ik heb het w.s. op de verkeerde manier gedaan, ben er intussen achter hoe ik het op kan lossen. Annuleren en opnieuw bestellen.
Hi Avlt,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat jammer dat er even iets mis ging! Het klinkt alsof je een nieuwe aansluiting besteld hebt, maar ik ben blij te horen dat je die geannuleerd hebt. Intussen is je vervangende simkaart ook gewoon bij jou aangekomen én geactiveerd. Heel goed!
Alles gaat nu weer op rolletjes? 🙂
@ Ray, dankjewel voor je hulp!
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Wat jammer dat er even iets mis ging! Het klinkt alsof je een nieuwe aansluiting besteld hebt, maar ik ben blij te horen dat je die geannuleerd hebt. Intussen is je vervangende simkaart ook gewoon bij jou aangekomen én geactiveerd. Heel goed!
Alles gaat nu weer op rolletjes? 🙂
@ Ray, dankjewel voor je hulp!
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.