Skip to main content
Ik had een Nokia en ben nu overgestapt op iPhone 6. Maar de simkaart past niet. Hoe kom ik aan een nieuwe. Wil wel abonnee blijven bij Simyo
Bestellen via je MijnSimyo pagina. Ga daar naar instellingen en Simkaart. Daar kun je bestellen. Kost 5 euro.
Hoi Jorhandaan,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat leuk dat je een nieuw toestel hebt! Je hoeft je geen zorgen te maken over je simkaart 🙂 Je kunt gemakkelijk een vervangende simkaart bestellen. Dit doe je door, zoals Raytje al zegt, in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Simkaart. Deze nieuwe simkaart is een 3-in-1 simkaart, wat inhoudt dat alle formaten erin zitten. Je kunt dus de grootte eruit klikken die je nodig hebt, en klaar is Kees!



Laat je weten of je er zo uit komt?



@ Raytje, dankjewel voor je hulp!



Groetjes,

Jihane
Bedankt voor jullie reacties. Lukt het me niet dan laat ik wel weer van me horen.
Graag gedaan Johandaan,



Ik zie dat er inmiddels een nieuwe simkaart is opgestuurd. Goed dat de aanvraag is gelukt.



Zodra je dit kaartje hebt ontvangen, moet je het alleen nog even activeren via Mijn Simyo >Instellingen >Simkaart.



Ik hoor graag van je of dit is gelukt!



Groetjes,

Sean
Alles gelukt. Bedankt voor jullie support
Hoi Johandaan!



Dat is fijn om te lezen. Bedankt voor de update en veel plezier met je nieuwe telefoon!



Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden :D



Groetjes,

Sean

Reageer