Skip to main content
Hallo,



Ik heb een windows phone met dual sim card en heb twee simkaarten van simyo. Ik had de tweede simkaart aangevraagd omdat ik op mijn oude nummer lastig gevallen werd. Ik heb ze een tijdje alle twee in mijn telefoon gehad omdat ik eerst mijn beltegoed op wilde maken van mijn oude simkaart. Nu heb ik de eerste simkaart verwijderd maar kan nog steeds gebeld worden op datzelfde nummer terwijl die niet meer in mijn telefoon zit. Hoe kan dit? Ik kan in de instellingen niets vinden om dit te veranderen, ik zie een groen icoontje als ik op het oude nummer gebeld wordt, net of hij doorgeschakeld wordt..Ik wil dit nummer dus niet meer gebruiken. Wat kan ik hier aan doen of moet ik de oude simkaart gewoon blokkeren?



Bedankt voor jullie antwoord!
1. Kun je bij instellingen - sim beheer - het lege sim slot niet uitschakelen?



Blokkeren op Mijn Simyo kan wanneer bovenstaande niet voorhanden is.
Hoi Monica2012,



Leuk je weer te zien op het forum :)



Wat vervelend dat je nog steeds gebeld wordt op dat oude nummer. Heb je de tip al van Friesian geprobeerd?



Je zou het ook zelf even kunnen testen en kijken hoe het precies gaat. Wat gebeurt er als je naar het oude nummer belt. Wat hoor je precies? Gaat de telefoon gelijk over? Je kan overigens alle doorschakelingen proberen uit te zetten. Dit doe je door naar ##002# te bellen. Dit moet je dan wel doen met het nummer wat je niet meer in gebruik wilt nemen. Je zult dan de simkaart weer even in een (ander) toestel moeten plaatsen.



Hou je ons op de hoogte?



@Friesian, bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Caspar

Reageer