Ik ben al jaren een tevreden klant. Alleen heb ik nu een nieuwe telefoon gekocht, huawei p30 lite. Het probleem is nu dat mijn simkaart niet in het toestel past. Ik heb net een nieuwe simkaart besteld maar waarom moet ik €5 betalen voor iets waar ik niets aan kan doen?
Het leveren en versturen van een simkaart naar uw adres is niet gratis voor Simyo. Ik snap best dat je niet blij word van nog meer extra kosten als je net een extra mobiel aanschaft, maar zoals ik zeg: Voor Simyo is het ook niet gratis.
waarom moet ik €5 betalen voor iets waar ik niets aan kan doen?
Die kan ik omdraaien. Waarom moet Simyo een prima werkende simkaart gratis vervangen, omdat jij een ander maat simkaart wil?
Desondanks weet ik dat Simyo soms voor hele loyale klanten met een echt oude simkaart, de simkaart gratis vervangt. Hier kan ik over Forum experts echter niet over beslissen. Een moderator waarschijnlijk zal uiterlijk maandag hier van zich laten horen.
He willemsen,
Super leuk dat je een nieuw toestel hebt!
De €5 die in rekening gebracht word, is voor de simkaart zelf en de administratieve kosten die het met zich mee brengt.
Groetjes,
Daisy
Hallo
Goedenavond
Ik heb vandaag een simkaart besteld
Maar ik zou graag een nano simkaart willen ontvangen
Groetjes fijne avond
De simkaart die je hebt besteld is een 3in1. Het Nano gedeelte kun je eruit drukken.
Hoi Gerally,
Wat Ray aangeeft klopt inderdaad, je kan de simkaart uitdrukken naar het juiste formaat. Thanks Ray!
Groetjes,
Daisy
Ok
Thnx ray
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.