.

Beantwoord

Ik heb een micro simkaart. Nu heb ik een nieuwe telefoon Nokia 4.2 en de simkaart past niet. Wat Nu? Moet ik knippen of wat anders?

  • 5 December 2020
  • 2 reacties
  • 247 Bekeken

Hallo,

Ik heb een nieuwe telefoon, Nokia 4.2 en hierin past niet de micro simkaart die ik nu heb.

Overal staat dat je een 3-in een simkaart hebt gekregen destijds, helaas, ik heb het kaartje nog, maar  is 2- in een.

Mijn tel. nummer is 06-XXXXXXXX.

Ik heb zojuist een nieuwe simkaart besteld, maar kan niet zien of dit goed is gegaan.

Met vriendelijke groet,

T.G.A. Nijkamp

icon

Beste antwoord door Bas 6 December 2020, 15:17

Bekijk originele reactie

2 reacties

Omwille van de privacy is het niet nodig / toegestaan om privé gegevens te plaatsen. Dit is ook zichtbaar vermeld in het typvenster en verdwijnt zodra er getypt wordt. 

 

Wat betreft de simkaart. Die is de bestellen in op MijnSimyo - instellingen - simkaart. Kost 5 euro.

Maar wacht daar even mee, een moderator is misschien wel zo aardig om deze kosteloos op te sturen.

Deze moderator zal ook uw privé gegevens z.s.m. verwijderen. 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi T.G.A. Nijkamp, 

Welkom op ons forum! 😃

Ik ben zo vrij geweest om je telefoon- en klantnummer te verwijderen aangezien dit nog altijd een openbare website is. Zoals hierboven aangegeven doen we dat in verband met je eigen veiligheid en privacy!

Volgens onze gegevens heb jij wel een zogenaamde 3-in-1 simkaart die verkleind kan worden tot het formaat Nano. Je kunt de chip zeg maar uit je huidige simkaart drukken! Een nieuwe simkaart was dus niet nodig 😅 Ik kan je bestelling nu helaas al niet meer tegenhouden, dus je krijgt nu een nieuwe simkaart van ons thuisgestuurd. Je kunt deze activeren via Mijn Simyo!

Heb je hier nog vragen over? Let me know 😊

Groetjes, 
Bas

Reageer