Skip to main content
mijn nieuwe samsung telefoon heeft een grote simkaart nodig, kunt u daar voor zorgen voor 06**********

bij voorbaat bedankt

A. Smits-Hartog
Klanten kunnen deze zelf bestellen door in te loggen op de persoonlijke Mijn Simyo - tabblad instellingen en dan Simkaart. Daar kiezen voor vervangende simkaart bestellen en activeren. Na 2 a 3 werkdagen ligt ie dan in de brievenbus.



Controleer wel eerst of de adresgegevens correct zijn.



Het plaatsen van prive gegevens zoals een telefoonnummer is niet nodig omwille van privacy. Moderators kunnen zien wie wie is aan de hand van de inlog. Een moderator zal hem dan ook verwijderen uit het start bericht.
En gelukt? 🙂
Hoi AtieGSM1,



Welkom op het Simyo Forum.



Zoals Raytje al heeft aangekondigd, heb ik bij deze jouw bericht aangepast. Het is niet verstandig om jouw privégegevens in een topic te plaatsen. Zowel forumleden als bezoekers kunnen dit inzien. Vanwege jouw privacy heb ik jouw 06-nummer afgeschermd.



Daarnaast heeft Raytje jou al helemaal uitgelegd hoe jij en nieuwe simkaart kunt bestellen. Kleine aanvulling van mijn kant, de kosten voor een simkaart zijn eenmalig €5. Deze worden direct op jouw factuur geplaatst. Ik zie op dit moment nog geen bestelling staan in het systeem. Laat je ons even weten of het gaat lukken? Als je nog vragen hebt, dan zie ik dat natuurlijk ook graag. We helpen je dan verder.



@Raytje, goed dat je de forumleden waarschuwt voor het plaatsen van privégegevens. Bedankt voor je antwoord :)



Groetjes,

Angela

Reageer