.

Beantwoord

Ik heb de verkeerde pincode ingevoerd. Wat nu?

  • 6 June 2017
  • 4 reacties
  • 246 Bekeken

Badge
Goedendag, ik ben tamelijk wanhopig omdat ik bij het overzetten van mijn gegevens naar mijn nieuwe telefoon per abuis 3x verkeerde pincode heb ingetoetst, nu pakt ie ook de pukcode niet meer. wat te doen? kunt u mijn simkaart weer activeren?
icon

Beste antwoord door oggetje 6 June 2017, 16:19

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
is al opgelost
Mooi, haal alleen even die code en telefoonnummer weg.. Of je geeft niks om je privacy, dat kan ook :8
Verwijder je 06.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Oggetje,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je niet meteen de juiste pincode invoerde. Je kunt je codes altijd vinden door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Simkaart. Je vindt hier zowel je pincode als je PUK-code. Wist je dat je ook een e-mail hebt gekregen toen je je simkaart net geactiveerd had? Daarin staan deze codes ook.

Als je je pincode meerdere malen foutief invoert, dan is het tijd voor de PUK-code. Hierna kun je dan weer een pincode invoeren. Wat stom dat hiermee iets fout ging, maar gelukkig is het intussen weer opgelost. Wat bleek de oplossing te zijn?

Laat je 't ons weten? 🙂

Hou je er trouwens ook rekening mee dat dit een openbaar forum is? Als je dus je 06-nummer en zelfs je PUK-code in een berichtje schrijft, dan kan iedereen dat inzien. Je 06-nummer is gekoppeld aan je Forumaccount, en de moderators kunnen dat inzien. Het is dus gelukkig niet nodig om deze gegevens te plaatsen. Ik heb ze dus ook uit je berichtje verwijderd.

@ Ray en Friesian, dankjewel voor het meedenken!

Groetjes,
Jihane

Reageer