.

Vraag

Ik heb de validatiecode voor mijn eSIM download nodig. Hoe ontvang ik deze?

  • 27 November 2021
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

Ik kan mijn eSim niet heractiveren.

Heb andere telefoon, daar alles naar overgezet. Maar door issue met appleID kan ik niks op die telefoon.

Oude telefoon hèb ik schoon gemaakt, maar wil daar nu toch de eSim nogmaals op activeren. Is een IPhone12, maar het lukt niet. Help! Ik kan nu niks meer. 
 

eSim is actief. 
Ik kan kiezen voor ‘overstappen naar eSim’, maar kan de code niet ontvangen.

 

 

 


2 reacties

Reputatie 5
Badge +2

@Stinosanti

Goed dat je hier even een bericht over stuurde! Ik zie dat je al geholpen bent, dus dat is fijn!

Ik plaats hieronder nog even antwoord die ik je gegeven zou hebben als je nog niet geholpen was. Dit is handig voor de klanten die dit topic openen. Ik wens jou verder nog een fijne dag :)

 

Ik kan je hier gelukkig bij helpen. Bij het overzetten van de eSIM, kan je inderdaad die code niet ontvangen. Dat is omdat je vorige eSim en dus je telefoonnummer op non-actief staat. Zou je mij een privé bericht willen sturen via deze chat? Aan de hand van wat persoonlijke informatie kan ik de code gewoon naar je toe mailen namelijk :)

Zou jij kunnen kijken of je de eSIM op het oude toestel goed verwijderd hebt? Als je naast de eSIM ook een fysieke kaart gebruikt, mag je deze er alvast even uithalen. Die kan voor blokkade zorgen tijdens het downloaden.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Veerle
 

Opgelost. Code verstuurd naar email. 

Reageer