Skip to main content

.

ik heb sinds augustus problemen met mij 3G. zodra ik op het 3G netwerk zit kan ik niks meer op het gebied van internet. in eerste instantie dacht ik dat het lag aan mijn telefoon. maar ik heb nu sinds een week een nieuwe telefoon en heb helaas nog steeds het zelfde probleem. dit is echter alleen als ik op mijn 3G netwerk zit en niet op het E netwerk. 
Hoi,



Welkom op het Simyo Forum.



Raar dat je dat hebt.

heb je de sim-kaart al een keer in een ander toestel gedaan?

Heb je dit alleen op een plek of op meerderen?



Je kan op http://www.coveragechecker.nl je dekking nakijken en dan 3G selecteren. Kun je ons vertellen welke kleur het gebied heeft?



Graag je reactie.
ja, ik heb dit probleem een tijd gehad met mijn iphone 4s. toen dacht ik dat dit aan mijn telefoon lag. ik heb namelijk geen problemen met mijn verbinding als ik hem om E zet. ik heb echter van de week een nieuwe iphone 6 gehaald en heb helaas nog steeds het zelfde probleem. de kleur die die aangeeft is groen 14.4mb/s
Dat is de snelheid in theorie.



Mogelijk dat Simyo even contact op kan nemen met de netwerk specialisten want dit lijkt mij geen toestel probleem.
jahoor, is mogelijk. weet u toevallig op welk tijdstip dit ongeveer plaats gaat vinden?
Indien de hulp van de KPN experts wordt ingeroepen het volgend advies.



Om een extra goed hulpmiddel voor de KPN experts te hebben raad ik je aan 3 verschillende locaties te noteren.

Denk daarbij aan postcodes, plaatsen, tijdstippen.

Een moderator zal contact met je opnemen via dit topic om de verdere details door te nemen.
plaatsen:

-etten-leur

-breda

-oudemolen



postcodes:

4872

4796



tijdstippen is eigenlijk altijd. ik heb dus nooit een 3G netwerk en ben vanplan vanaf volgende maand mijn 4G flex aan te zetten als dit probleem verholpen kan worden.
Scheelt weer een hoop werk en tijd nu de gegevens bekend zijn.
Hoi bryann92,



Welkom op het forum.



Erg vervelend dat je aangeeft problemen te ondervinden met mobiel internet. Ik zie dat je gisteren je vraag ook via Facebook en Twitter hebt gesteld en dat het behandeld is.



Op het forum streven wij om binnen één werkdag

een antwoord te geven. Via Twitter kan je, op werkdagen, binnen twee uur een reactie verwachten.



Om het overzicht te bewaren, willen wij je vragen via één kanaal te communiceren.

Reageer