Skip to main content
Hallo,



Gisteren is mijn simyo prepaid omgezet in een simyo abonnement. Maar ik kan niet bellen, smsen of internetten. Ik zag op mijnsimyo dat mijn simkaart is geblokkeerd voor uitgaand verkeer. Hoe kan ik dit oplossen?



Alvast bedankt.



Met vriendelijke groet,

Marlies
Hallo :)



Heeft u allen stappen gevolgd die u van Simyo heeft gekregen?

Dus ook de Simkaart activeren op uw Mijn Simyo omgeving?



🙂
Ik heb geen enkele mail van Simyo gekregen waarin stappen staan besxhreven. Alleen een mail dat binnen 24 uur mn abonnement over gezet zou worden en daarna dat het gelukt was.
Ik ging even uit van de basisstappen om een Simkaart te activeren.



Wat u kunt proberen is het volgende.



Zet de telefoon uit, haal de Simkaart eruit en wacht 15 minuten, plaats de Simkaart terug en zet de telefoon aan.



Kunt u laten weten of dit gelukt is?
Helaas is dat niet gelukt. Ik denk dat mijn simkaart wel geactiveerd is, ik heb namelijk bereik en mensen kunnen mij bellen. Maar ik kan zelf niemand bellen, en op mijnsimyo staat dat mn sinkaart is geblokkeerd voor uitgaand verkeer.
Dan laat ik het over aan een moderator. Die kunnen namelijk naar de aansluiting kijken en eventuele fouten herstellen.
Bedankt voor het helpen in ieder geval! Hopelijk kan Simyo me snel helpen
Hoi Lies2202, welkom op het Simyo forum :)



Hopelijk kan Simyo me snel helpen


Dat is gistermorgen gebeurd, toen je gebeld had met onze klantenservice. Ten tijde van je overstap naar Sim Only had je simkaart gedeblokkeerd moeten worden, maar dit is helaas niet gebeurd.



Je kunt inmiddels ook weer internette zie ik. Hoe bevalt dat tot nu toe?





Raytje, dank je voor je hulp!

Reageer