Skip to main content
Heb gisteren een vervangende simkaart besteld i.v.m. aanschaf nieuwe iphone. Ook ik vind het jammer dat mij als eeuwenlang lid daar toch nog € 5.00 voor in rekening wordt gebracht. Voor (zeer) trouwe klanten zou Simyo daar best een uitzondering voor mogen maken. Niet voor niets wordt Simyo jaarlijks door ons verkozen als de beste provider!
Met een beetje geluk krijg je die dan ook vergoed. De reden dat je in beginsel 5 euro moet betalen is omdat het maken en versturen etc ook niet gratis is.
Hi Matsenna,



Welkom op het Simyo Forum!



Ik zie inderdaad dat je echt al héél lang klant bent. Normaliter kost een simkaart inderdaad € 5,-. Dat heeft ook te maken met productiekosten en verzendkosten. Maar weet je wat? Speciaal voor jou ga ik die kosten vergoeden. Binnen enkele dagen zal die € 5,- weer toegevoegd worden als beltegoed. Dit kan ietsjes langer duren dan normaal, in verband met de feestdagen.



Heb je hier nog vragen over?



@ Ray, dankjewel voor je antwoord 🙂



Groetjes,

Jihane
Chapeau Jihane! Topservice!



Gr,

Matsenna
Graag gedaan namens Jihane!



Groetjes,

Caspar

Reageer