Hallo mijn Puk Code is geblokkeerd. Heb de Code in gevoerd. Maar dan krijg ik de vraag voer nieuwe Code in hoe werk dat? Graag Hulp Gr HaP40,
Bladzijde 1 / 1
Volg even deze stappen van deze servicepagina. > https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/foutmelding-bij-invoeren-pincode-enof-pukcode-51
Je telefoon vraagt dan om de pukcode. Nadat je de pukcode hebt ingevoerd, word je gevraagd een nieuwe pincode in te voeren. Dit mag de pincode zijn die op Mijn Simyo staat, maar dit mag ook een zelf verzonnen pincode zijn. Je moet de nieuwe pincode bevestigen door die nog een keer in te voeren.
Krijg je de melding 'Voer PUK in'? Dan heb je niet de juiste pukcode gebruikt en heb je kennelijk niet de juiste simkaart in handen.
Hoi Het is gelukt de telefoon doet het weer heel veel dank voor de tip Ray.
Groetjes HaP40,
Groetjes HaP40,
Bedankt voor de terugkoppeling.
Hi HaP40,
Welkom op 't Simyo Forum!
Ik ben blij dat alles intussen weer werkt 🙂 Wat is Ray toch een topper. Je kunt je PUK-code trouwens altijd vinden door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Simkaart.
Laat je het weten als je nog een andere vraag hebt in de toekomst?
@ Ray, dankjewel voor je antwoord!
Groetjes,
Jihane
Welkom op 't Simyo Forum!
Ik ben blij dat alles intussen weer werkt 🙂 Wat is Ray toch een topper. Je kunt je PUK-code trouwens altijd vinden door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Simkaart.
Laat je het weten als je nog een andere vraag hebt in de toekomst?
@ Ray, dankjewel voor je antwoord!
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.