.

Beantwoord

Hoe zet ik een eSIM over naar een ander toestel?

  • 5 December 2020
  • 8 reacties
  • 2654 Bekeken

Goedendag,

 

mijn vorife iPhone is ontploft en dus kan ik mn esim niet overzetten vanaf dat toestel.

 

als ik de esim wil activeren vraagt hij nu om een qr code. Ook die krijg ik niet. Hoe krijg ik mn qr op mn nieuwe iphone geïnstalleerd?

icon

Beste antwoord door Bas 6 December 2020, 15:50

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Wat je nodig hebt is een activeringscode (geen QR code). Omdat je oude telefoon is ontploft (hopelijk ben je zelf niet gewond geraakt) zal Simyo je de code op de een of andere manier toesturen (vermoedelijk email). Daarmee kun je de eSIM via de Simyo app op je nieuwe iPhone installeren. Even wachten tot een Simyo medewerker dit topic leest (misschien morgen, anders maandag).

Zou fijn zijn als dit zsm kan, want het is mn werk telefoonnummer ;-). 
zelf gelukkig niet gewond geraakt!

Krijg nu net een validatiecode binnen, maar zonder verdere instructies. Geen idee waar ik die code moet invoeren?

 

Activatie kan ikhier invoeren, maar die sm dp moet ook ingevoerd worden? 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Kimberly, 

Welkom op ons forum! 😃

Wat vervelend dat je toestel ontploft is! Fijn dat je er zelf niets aan hebt overgehouden naast een kapotte telefoon 😅

Ik heb je net de validatiecode toegestuurd per e-mail! Met die code kun je onze eSIM installeren op je nieuwe toestel 😊

Je moet daarvoor even onze app installeren op je nieuwe toestel en via de app met de code de eSIM installeren! Heb je nu al een profiel handmatig aangemaakt in je toestel? Verwijder die dan eerst 😇

Kun je laten weten of het gelukt is? 

Groetjes, 
Bas

Dank voor jouw hulp! Misschien wel even handig te vermelden dat je in je app moet kiezen voor overstappen naar esim en dan de code moet invoeren;-). Nu zelf uitgevogeld.

Na opnieuw opstarten werkt alles weer! Dankjewel voor de support op zondag!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi kimberley25,

 

Bedankt voor de toevoeging!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer