Skip to main content
Heb een nieuwe IphoneSE gekocht, nu vraagt hij om een geldige simkaart zonder pincode om de Iphone te activeren. Echter heeft m'n simkaart van Simyo een pincode, hoe kan ik deze de-activeren zodat er de sim geen pincode meer heeft? Heb ook al gebeld met Simyo maar kom er maar niet uit. Kan de tel niet missen wegens boekingen dus durf ook niet zomaar iets te doen. Help! Bij voorbaat bedankt 🙂
Hoi CindyTS,



Via het beveiligingsmenu in een smartphone kan je de pincode uitzetten,

Lukt het niet om jouw nieuwe iPhone dan kan je het misschien even in een ander toestel doen.



Voor de iPhone zijn de instructies:



https://www.appletips.nl/iphone-de-pincode-van-een-simkaart-wijzigen/



Laat je even weten of het gelukt is?
Hoi Frans, helemaal super, bedankt het werkt! Heel blij mee 🙂
Leuk als die iPhone je eerste en enige toestel is. Dan zit je lekker vast.
Hoi CindyTS,



Welkom op het Simyo Forum! Mijn excuses voor de late reactie. Op dit moment is het wat drukker vanwege de vakantieperiode, we doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te helpen.



Wat onhandig dat je nieuwe telefoon gelijk al om een simkaart zonder pincode vraagt! Gelukkig zie ik dat franswon je al direct uit de brand heeft geholpen, wat fijn! 🙂 Laat je het me weten als je nog aanvullende vragen hebt?



@ franswon, bedankt voor je snelle reactie! Waar zouden we toch zijn zonder jou.. :D



@ wimj12, daar heb je een punt! Gelukkig heeft CindyTS het toch kunnen oplossen in een andere telefoon 🙂



Groetjes,

Els

Reageer